معرفی انیمیشن | بپرس بپرس تا همیشه!! «Elinor wonders Why»
  • کد مطالب: ۱۳۵۲۸۰
  • /
  • ۱۹ دی‌ماه ۱۴۰۱ / ۱۶:۰۸

معرفی انیمیشن | بپرس بپرس تا همیشه!! «Elinor wonders Why»

«الینور می‌خواد بدونه!» یک انیمیشن سریالی و ماجراجویانه است که در آن خرگوش بامزه‌ای به نام «الینور» به تحقیق و پژوهش درباره‌ طبیعت می‌پردازد.

عاطفه جوینی - «الینور می‌خواد بدونه!» یک انیمیشن سریالی و ماجراجویانه است که در آن خرگوش بامزه‌ای به نام «الینور» همراه با دوستانش به تحقیق و پژوهش درباره‌ طبیعت می‌پردازند و شیوه‌های تحقیق درباره‌ طبیعت و مشاهده‌ آن را به کودکان می‌آموزند.

آن‌ها از طبیعت الهام می‌گیرند و یافته‌های خودشان را در زندگی روزمره پیاده می‌کنند. الینور و دوستانش رابطه‌ دوستانه‌ خیلی خوبی با هم دارند. آن‌ها برای حفظ محیط‌‌زیست و کمک به دیگر حیوانات جنگل به‌صورت علمی و به ‌وسیله‌ تحقیق و پژوهش تلاش می‌کنند.

مادر و مادربزرگ الینور به او برای اینکه دانشمند بشود کمک‌های زیادی می‌کنند و شیوه‌های درست تحقیق‌کردن را به او آموزش می‌دهند. آن‌ها به‌خوبی به پرسش‌های الینور پاسخ می‌دهند و در فرایند مشاهداتش در کنار او هستند.

مادر و مادربزرگ الینور خودشان نیز در انیمیشن درحال تحقیق و پژوهش هستند و به مشاهده‌ طبیعت می‌پردازند.

در سکانس‌هایی از این انیمیشن، الینور و دوستانش با یکدیگر آوازهای کودکانه می‌خوانند که برای کودکان سنین پایین نیز مناسب است. رابطه‌‌ الینور و خانواده‌اش می‌تواند الگوی مناسبی برای یک خانواده باشد که می‌خواهند درکنار یکدیگر، کار علمی کنند و چیزهای مختلفی بیاموزند.

نام انیمیشن:
الینور می‌خواد بدونه
! Elinor wonders Why

سال انتشار:
۲۰۲۰

کشور:
کانادا

شبکه سازنده:
پی‌بی‌اس کیدز PBS Kids

کارگردانان:
جورج چم و دنیل ویتسون

جوایز و افتخارات:
نامزدی دریافت جایزه‌ اکترا

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.